شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۷:۳۵:۲۳

مذاکره با 5 کشور برای همکاری در ساخت کشتی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت کشتی‎سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از مذاکره با شرکت‌هایی از کشورهای آلمان و کره‌جنوبی، ایتالیا، چین و ترکمنستان برای اجرای پروژه‌های مشترک خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، حمید رضاییان با اشاره به برنامه‎های ایزوایکو در دوران پساتحریم افزود:‌ مذاکرات متعددی را با شرکت‎های بزرگ دنیا انجام داده‎ایم و قصد داریم که از میان آنها،بهترین شریک را انتخاب کنیم.

وی با یادآور اینکه مذاکرات و تفاهم‎هایی را با هیوندای کره جنوبی انجام داده‎ایم و در نظر داریم پروژه‎های مشترکی را با این شرکت در آینده اجرا کنیم، اظهار کرد: تفاهمنامه‎ای را نیز با شرکت نوردیک یاردز آلمان به عنوان بزرگترین مجتمع کشتی‎سازی این کشور امضا کرده‎ایم. وی با بیان این که علاوه براین باشرکت‎های ایتالیایی و چند شرکت معتبر چینی نیز مذاکراتی را انجام داده‎ایم و آماده همکاری با آنها هستیم، گفت: همزمان با تصویب برجام، تفاهم‎هایی را نیز با کشور ترکمنستان داشته‎ایم که با نهایی شدن آن، پروژه‎های بزرگی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنده شدن ایزوایکو در مناقصه ساخت شناور در عراق به مارین تایمز گفت: چندی پیش در یک مناقصه بین‌المللی در عراق برای ساخت سه فروند شناور برنده شدیم که به علت تحولات سیاسی و امنیتی عراق، این مناقصه اجرایی نشد.



  کد خبر : 813
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :